Moda wtapia się w marketing. Tworzy szablon.
https://www.facebook.com/CreatoreSylwia-838263896320619/
Moda wtapia się w marketing. Tworzy szablon.
Rola obrazu!
Moda edukacyjno - marketingowa ukazana zawsze na różne sposoby wzbudza zainteresowanie. Decydując się na wystawy przyciągamy czytelnika do wnikliwej analizy wszystkich prac plastycznych i graficznych. Właśnie, dlatego zatrzymałam się (w ZSGŻiA) w miejscu, które potwierdza , że sztuka działa na wyobraźnię.
Przekaz medialny!
Marketing używany przy promocji mody wzbogaca media o elementy wzrokowe: teksty specjalistyczne, poradniki, artykuły, zdjęcia, filmiki. Trudno jest, bowiem wykonać określoną czynność bez jej wizualizacji i wstępnej ścieżki strategicznej. Cel buduje kształt określonego przekazu, ubrania podkreśla wartość wszystkich wykonanych czynności.
Odcień wieczoru!
Kolor dnia: przygaszonej śliwki wtapia się idealnie we wnętrzach szkolnych, aby podkreślić zmienność naszej czwartkowej pogody.