Moda wtapia się w marketing. Tworzy szablon.

Utworzono: 22-06-2017

https://www.facebook.com/CreatoreSylwia-838263896320619/

 Moda wtapia się w marketing. Tworzy szablon.

Rola obrazu!

Moda edukacyjno - marketingowa ukazana zawsze na różne sposoby wzbudza zainteresowanie. Decydując się na wystawy przyciągamy  czytelnika do wnikliwej analizy wszystkich prac plastycznych i graficznych. Właśnie, dlatego zatrzymałam się (w ZSGŻiA)  w miejscu, które potwierdza , że sztuka działa na wyobraźnię.

Przekaz medialny!

Marketing używany przy promocji mody wzbogaca media o elementy wzrokowe: teksty specjalistyczne, poradniki, artykuły, zdjęcia, filmiki. Trudno jest, bowiem wykonać określoną czynność bez jej wizualizacji i wstępnej ścieżki strategicznej. Cel buduje kształt określonego przekazu, ubrania podkreśla wartość wszystkich wykonanych czynności.

Odcień wieczoru!

Kolor dnia: przygaszonej śliwki wtapia się idealnie we wnętrzach szkolnych, aby podkreślić zmienność naszej czwartkowej pogody.

Moda wtapia się w marketing. Tworzy szablon.
Moda wtapia się w marketing. Tworzy szablon.
Moda wtapia się w marketing. Tworzy szablon.
Moda wtapia się w marketing. Tworzy szablon.
Moda wtapia się w marketing. Tworzy szablon.
Moda wtapia się w marketing. Tworzy szablon.

Przejdź do góry strony